Jag vill ha en förnyelse

Nu har jag varit framme med saxen igen. Men jag är verkligen jättefeg då det gäller mitt hår. Så jag klippte bara lite mer lugg till min snelugg. Men jag är fortfarande sugen på en hellugg, som jag ändå kan dra åt sidan..  Typ som Bellis hade förut. För jag tror inte jag passar i en tjock lugg iallafall!


Det dumma är att jag vet att jag hade en tjock lugg förut, men alla dom bilderna är på min dator som inte startar för Andreas måste installera om windows. Och ni vet ju själva att när killar ska göra saker så tar det tiiiiiiiid. Om jag ändå kunde göra det själv. Synd att jag inte fattar ett skit av det... Iallafall, jag skulle gärna vilja se dom bilderna innan jag bestämmer mig för att klippa lugg eller inte.. Det blir till att tjata imorgon så datorn blir fixad!!!

Kommentarer
bella säger:

sitter jag vid datorn när jag kommer hem kan jag kolla om jag har några bilder. när var det du hade de?

2009-05-11 | 15:31:01
Bloggadress: http://barabelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback