Da Vinci-koden

Vilket underbart väder det är ute. Har varit på en lång promenad med Kelso nu. Så skönt att vara ute och bara gå och gå och gå. Tur att man har en hund så jag kommer ut på dessa promenader. Det hade jag aldrig gjort utan honom. Och tack för att det börjar bli varmt ute. Jag tycker det är en plåga att vara ute på promenader på vintern, inte blir dom långa heller. Så tack för att sommaren är påväg!

Termometern visade dessa grader idag på baksidan. Underbart! Tyvärr har jag suttit inne hela dan och inte solat något. Hoppas på bra väder imorgon också!





Nu ska jag lägga mig i soffan och kika på Da Vinci-koden, lååång film så jag hoppas den är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback