Bilder får en att minnas!

Igår for jag till mamma och vart klippt. Både mamma och Belinda konstaterade att mitt hår var MYCKET slitet, så mamma klippte av säkert 3dm. Så nu känns håret kort men så mycket fräschare. Nu ska jag försöka hålla håret i trim så det blir jättelångt och snyggt. Mmm!

Vart däremot ingen färgning av håret. Jag tycker mycket om färgen jag har nu, jag får bara inte kläderna att passa till. Jag använder bara svart, vitt och grått just nu. Det är så tråkigt. Så får jag bara till klädern så börjar jag nog trivas i håret.

Igår tog jag Belindas usb minne och förde över alla mina bilder jag hade på den datorn. Hade mycket bilder, mycket roligt som man hade glömt bort. Vissa ska jag ta och skriva ut och sätta in i en pärm tror jag!

Här är några minnesvärda bilder

Här är jag och Andreas när vi  hade träffats, år 2005.



Skaffar oss lille katten Rolf, som senare visar sig vara en tjej.



Mig själv!



Jennifer, som var min bästa vän då någon gång.

Kommentarer
bella säger:

"så mamma klippte av säkert 3dm." MEN LUGN NU! centimeter damen

2009-03-01 | 23:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback