Stanna kvar hos mig. För jag behöver ju dig.

Nu, har jag äntligen blivit på bättre humör. Har varit ledsen hela kvällen?!

Jaja. Sitter och lyssnar på Ugglas låt och sjunger med. Sträcker ut armarna som hon gör i början och låter pekfingret "plinga" på de rätta ställena. Andreas blir tokig och skriker -TYST!

Så nu mimar jag bara "Jag sa snälla snälla snälla snälla. Så lyssna snälla snälla snälla. Ja jag vet att det är lågt att be. Men jag skiter i det. Ja för igår när du gick i sista blicken som jag fick jag kunde se, ja jag kunde se. Jag såg du var på väg till en annan kvinna! Bort från mig"

Tycker den är sååå skön!

Nåja, nu ska jag kika och kanske fynda lite på tradera.





Kommentarer
Camilla säger:

Sv: Tack, lite av en favorit ;D

2009-03-08 | 00:16:36
Bloggadress: http://camillalola.blogg.se/
Anonym säger:

http://mariapettersson.blogg.se/2009/march/suuper-tavling.html#comment



Jag skulle bli jätta glad om du ville vara med i min tävling där du nu kan vinna en bärbar dator, en liten söt en som är lätt att ta med sig.



Ha en fin kväll! :)

2009-03-08 | 23:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback