Snart är det onsdag!!!!


Monki


Underbart! Snart är det löööööön. Jag har aldrig längtat så mycket efter den som jag gör nu. Det bästa är att Andreas fick bra mycket mer i lön än vad vi hade förväntat oss så jag kommer ha mycket pengar över den här månaden. Så här ska spenderas! Heheeee, NEJ! Jag måste seriöst börja spara. Vägrar leva en till månad som pank, så spara spara spara. Det ska jag göra!

Däremot har jag sett att mitt hår inte alls är mörkrödbrunt längre. Det är ju fasiken orange igen. Så nu skippar jag det röda och ska färga mörkbrunt. Då slipper jag greja med det rödbruna som ändå försvinner efter 2 veckor. Så hårfärg ska jag köpa. Det måste jag köpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback