Sån där jobbig dag, nivet?!

Vilken dag...

Började med suck och stön när jag skulle kliva upp. Var inte alls på humör.

For till jobbet och var där 9.15, dvs en halvtimme för tidigt. Som vanligt när jag åker in med Andreas, men bättre att ta en bil än två!

På jobbet var det skittråkigt. Jättetråkigt. Bajstråkigt. Tråkigt helt enkelt! Kanske för att jag hade noll motivation.

Åkte hem med bussen. Bara tanken på att åka buss får mig att få ont i huvudet, men när man väl kommer in i bussen blir huvudvärken ännu värre. Den äckliga snuskiga instängda lukten med blandade parfymer får mig att rysa. Det hela vart inte bättre för att det var världens suraste busschaufför. Jag råkade säga fel, att jag skulle till Birsta. Han vart sur, tyckte inte alls det var roligt. Näe, det var inte roligt. Men jag råkade säga fel.. OK?!

Går hem i kylan.

Kommer hem och kattjävlen smiter ut som hon alltid gör nuförtiden.

Går sen ut med Kelso. Går uppåt mot södermalm. Jag vågar inte gå i stan längre, faller ju ner snö och stora isklumpar från taken och det vill jag inte att Kelso ska få på sig. Jag vill inte heller få på mig det för den delen. Väl på promenaden börjar det snöa. Igen! Toppen.. Jävla skitväder.

Nu är jag äntligen hemma. Ska lägga mig i soffan med en stoooor tallrik med mat och sen ligga och titta på tv tills Kelso behöver gå ut igen. Ska inte röra mig ur fläcken tills dess!


Roligare dagar har man haft!!!

Kommentarer
sabina säger:

upp med hakan :D snart sommar :D:D:D

2009-03-07 | 17:14:14
Bloggadress: http://sejh.blogg.se/
ardiana säger:

kul att jobba i smyckesbutik :)

rolig bild (A)

2009-03-07 | 20:12:21
Bloggadress: http://ardianas.blogg.se/
JENNIE - modeblogg säger:

fin blogg:)

2009-03-07 | 21:59:42
Bloggadress: http://mrsjenni.blogg.se/
Evelina säger:

HAHAHAHA men snygg bild!!!! Vi måste göra något roligt nu snart igen! Den där bilden är ju typ 2 år?!

2009-03-08 | 11:29:42
Bloggadress: http://avalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback