Måste kolla synen

Heeeemmmaa!

Så skönt att komma hem igen. Jag har blivit en riktig liten hemma människa. Inte för att jag trivs så bra i lägenheten, utan för att jag trivs så bra med min lilla familj. Finns dessutom inget bättre än när man kommer innanför dörren, trött och sliten, och möts av en superglad liten vovve!

Och eftersom vi (nog) ska bo här ett år till så har jag och Andreas bestämt oss för att köpa saker till lägenheten. Inredningsgrejer. Har några väggar som fortfarande inte har något på sig eller framför sig. Så lite tomt och opersonligt är det, men det ska fixas till! Har ju ganska nyligen fixat ett skoställ (istället för diskstället som agerade skohylla), så det går sakta men säkert framåt ;)

Nu har jag precis ätit en hamburgare och ska faktist krypa ner i soffan. Är trött och tänkte vila lite. Egentligen är det mitt huvud som värker och måste vila. Värktabletterna funkar inte, så det kanske är som Anna sa. Att jag börjar få dålig syn. Skulle inte förvåna mig eftersom resten av familjen och släkten har dålig syn. Tror jag är den enda som inte har glasögon i min familj.. än så länge..


MmmMmMm, jag skulle vara riktigt sexig i glasögon....!

Kommentarer
Linso säger:

Jobbar du på fredaG?

2009-03-17 | 17:31:47
Bloggadress: http://l
Anonym säger:

Fab.. 5! =) Ses på fredag! Om inte innan..

2009-03-17 | 17:45:42
BJERNHAGEN säger:

Sugen på en blåhårig metalbruds life and style?

du kanske vill hålla dig uppdaterad om min sång och mina band? I'm heading the top. du kan höra mig sjunga ensam på bloggen :>



- check me out, bring the alternative stylish in here!

2009-03-17 | 18:20:55
Bloggadress: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback