JAAAAAAAAAAAAA

Det är förjävla härligt! Idag har jag inte haft någon huvudvärk! Helt underbart. Igår, efter ett tag, när jag kommit hem från jobbet så släppte allt och sen dess har jag inte känt av något. Den där hungrig-och-illamående-hela-tiden-känslan är också borta. Vad konstigt?!

Jag är inget annat än glad! Så nu sitter jag och äter en NORMAL-stor potion med mat. Mina potioner de senaste dagarna har varit helt otroliga. 2 luncher, 2 middagar och med mellanmål där emellan. Härromkvällen fick Andreas nog, när jag ville ha något gott att äta på (igen), och sa -Nu räcker det älskling!! Så, ja. Nu räcker det! Nu blir det nog normalt intag med mat igen.


Men nu är maten slut så nu ska jag fixa mig lite inför ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback