Boil in bag?

Kan sammafatta dagen med det här:

Åkte hem tidigare från jobbet för jag mådde konstigt. Illamående men samtidigt jättehungrig, kallsvettades, skakade i benen/kroppen och hemsk huvudvärk. Åkte hem och när jag ska vända på vändplatsen kör jag upp på jätte snöhögen, bara för att det var så jäkla halt. Jag svängde, men bilen svängde inte.. For alltså rakt fram. Suck. Kom tillslut hem. Åt mat i soffan, somnade. Orkade inte ta mig ner på stan för att kolla ögonen, sov vidare. Vaknade och mådde fortfarande dålig. Ut med Kelso på promenad, träffar självklart alla prataglada hundägare bara för att man egentligen inte orkar! Sitter nu hemma, fortfarande hemsk huvudvärk men jag måste leta fram hur boil in bag ris funkar... Jag är hungrig! Sen ska jag inta soffläge igen och ta en näve full med värktabletter och hoppas att iallafall huvudvärken försvinner. Det är den som är värst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback