Älskar min mamma!

Mysig dag det här blev!

Först när jag vaknade vart jag på städhumör. Började storstäda, rejält! Drog ner massa tvätt i tvättstugan. Sen när jag kom ner i tvättsugan för att hänga tvätten, då var det nå pulver som hade stoppat in sin tvätt i torktumlaren och torkskåpet. Då vart jag arg. Vem gör något sånt när man ser att någon annan tvättar? Men istället för att visa mitt dåliga humör, som hade dragit ut den tvätten och lagt in min, så lät jag det vara. Så jag la min blöta tvätt i en korg och stoppade in två maskiner till.

Sen kom mamma och hämta mig och vi for in till Birsta för att shoppa. (Läs ÖB) Sen sa hon att det var dags för mig att köpa nya skor. Jag kan inte fortsätta gå i mina fula tygskor tyckte hon. Dessutom har mina stövlar som jag haft i ett par år nu gjort sitt. Så det fick bli två par nya. Ett par knähöga stövlar (som jag har velat haft läääänge) och ett par andra. Fin fina!



Efter det for jag och mamma till mormor där jag fick mat. Sen rotade jag bland hennes smycken, skärp, scarfs, väskor och förråd. Kom hem med ett till skärp och en dress. Frågan är NÄR jag hade tänkt använda den? Hahah!


Kommentarer
Evelina säger:

Men guuud vilka snygga skor!!!!! Nu blir jag avundsjuk :D

2009-03-01 | 22:49:13
Bloggadress: http://avalina.blogg.se/
isabelle säger:

Åh! Guud vilka snygga pumps! vart är de köpta?:)

2009-03-01 | 23:05:18
Bloggadress: http://metrobloggen.se/iissa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback