Onsdag?

Äter mellanmål nu. Ägg med kaviar. Mmm.


Ont i fötterna och har en jäkla fotsvett men lika glad är jag för det. Eller nej. Det är jag inte. Jag får stå inne hela dagarna när det är fint väder. Ni minns helgen för ett tag sedan då det var supervarmt ute?! Då jobbade jag, inne. Den här helgen ska det också bli fint väder. Gissa vem som jobbar? Jag jag jag jaaagajagaaaagagagaagagag!


Inte roligt.


Men nu är jag hemma från jobbet och väntar på att Sara ska höra av sig så vi kan ta en promenad med hundarna. Är egentligen jättejättetrött, men det ska nog gå bra.


Förstår inte riktigt varför jag är så trött hela tiden nu. Eller jo. Egentligen vet jag nog vad det beror på - Det är mycket att göra på jobbet och eftersom Anna är borta känner jag ett jätteansvar och kan inte ens slappna av på mina raster. Tror inte ens jag hade min halvtimmes rast idag... Men det går bra. Nu är det mesta gjord som jag var stressad över, så det är skönt. Kanske jag kan börja slappna av litegranna iallafall.

Jobbigt att jag har sån prestationsångest, vill verkligen att allt jag gör ska bli prefekt och superbra.




Nu är Sara här. HEJDÅ!

Kommentarer
mami säger:

det blir bra det där. du klarar det, du e ju super bäst...

2009-06-24 | 18:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback