Min älskling är bäst

Min dator har inte funkat på evigheter. När datorn började starta om när han startade om(?) så lessnade vi och bytte ut min dator mot Andreas 10000åriga bärbara dator utan skärm(!). De senaste dagarana har även den börjat startat om mitt i allt ihop.

Så idag satte sig Andreas och pillade med min dator, och se här sitter jag nu med min dator!! Tyvärr är det bara alla mina bilder som är kvar, fast det är inte så bara. Jag är glad för det. Men jag saknar spotify!!!!!!

Jag har inte ens nyaste msn, bara den gamla som följer med när man "gör om" windows. Vet inte vad det heter.. Andreas förklarar för mig som om han skulle förklara till en bebis, men jag förstår ändå inte eller så lyssnar jag inte så bra?! (jag lyssnar inte alls) Nåja. Min dator är fungerande igen, det var det jag ville få fram.. Och att Andreas är bäst!

Min bakgrundsbild :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback