Dåligt

Efter jobbet hämtade jag upp Belinda och vi tog en sväng i Birsta. Det var halva priset på allt inne på Bik Bok och jag hittade bara 3 klädesplagg. 3 STYCKEN! Så dåligt av mig. Jag hittar sällan saker då det är rea och man ska passa på att fynda, jag hittar bara när det är ordinarie pris. Men jag får väll vara glad över det jag hittade..


Förresten, Belinda var jättesnäll idag och påpekade..
- Du måste färga ditt hår, det ser så slitet ut.


Det vara bara det att jag färgarde det i måndags! Tyvärr vart det fel färg, men jag skiter i det. Orkar inte färga om bara för att det vart en annan färg. Jag bryr mig inte så mycket om håret att det måste vara samma färg. Har ju ändå börjat fått en ny utväxt om en vecka så då ser det lika förjävligt ut igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback