Pinsamt

Drygjävlen jag vart ikväll. Bara för att Jocke peppa mig. Allt blev så fruktansvärt pinsamt nu, och ingen svarar när jag ringer. Vad ska jag ta mig till? Jag dör!


Sandra, jag vet knappt vad jag ska säga dig, men pinsamt är vad det är och jag bara måste prata med dig! Du känner alla dessa grabbar och vet hur dom funkar, det gör inte jag. Jag tycker allt är piiiiiiiiiiinsamt! PINSAMT!


ååh, jag har iallafall haft jävluskt roligt ikväll.


Spelat beachvolleyboll på torget, inte alla som gjort det heller. tror jag stukat tummen också. aj aj, har ont ont i den! Men jag är ändå bäst på volleyboll, så är det. Sport är fan min grej! ^^


Dags att gå och lägga sig. Bestiga Kebnekaise all by my self


Hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback