We’re just racing time, Where’s the finish line?

Tyckte inte alls om den här låten från början. Men efter att ha lyssnat på den några gånger tycker jag faktist den är rikigt bra. Kanye West - Love Lockdown. Bara som en litet tips ;)

Annars så sitter jag här och är yr och har magvärk. Men det var inte som det var i fredag. Näe, fy vad jag hade ont i magen då. Belinda hade precis kommit till oss då på natten och det hon sa hela tiden var -Men åkt till akuten då! Men åk till akuten! Åk till akuten då!  Har aldrig haft så fruktansvärt ont och jag kunde knappt stå rakt. Jag bara grina och grina. Hehe. (Gud vad jag har börjat blivit en grinolle) Men det gick över dagen efter så det var skönt.

I lördags gjorde jag förresten, inte bara ett utan två fynd! Två stycken cheap-älsklings-monday jeans. Inga jeans sitter så bra på min kropp som dom. Så jag vart riktigt glad när jag kunde fynda dom på Flott. Det sjuka är att det är sån otrolig skillnad på storlekarna. Inte lite heller, ena paret har jag 26 i och det andra 29. Haha, och i ett annat par jag har hemma är det 27 på. Knepigt. Jaja, det ena var ett par sånna här..




HAHAHAHAHAHAA!!! Näe, jag bara skojja. Fy, så jävla fula!

Kommentarer
e säger:

HAHAHAHAHAHA!!! vilka smickrade byxor!!!!

2009-01-26 | 13:25:40
Bloggadress: http://avalina.blogg.se/
nilla säger:

hahaha :D

2009-01-26 | 18:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback