Idag är jag riktigt trött

Ikväll har vi varit och ätit middag hos mami. Mums.
Matlåda fick jag också! :D Men jag var/är så trött så vi åkte hem tidigt.

Imorgon jobbar jag i Birsta. 7dagen på rad nu. Gissa om jag är trött och om min rygg värker efter att man får stå hela dagarna?! Meeen, jag älskar jobbet. Jag gör verkligen det. Imorgon hoppas jag att alla-hjärtans-dag sakerna kommer. Som jag sagt förut, jag älskar när nya varor kommer!! (Om det inte kommer en låda full med gammalt rat, som vi fick här i veckan. Jätteroligt..) Jag hoppas det är något snyggt som kommer som man kan plocka på sig! Några snygga hjärt-örhängen eller något sånt :)


Vi hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback