Happy Happy

Min mamma är så söt :) Idag fick jag det här sms:et "Hej snyggingnen. Får vi bjuda er på middag ikväll för att fira din befodran?" Och eftersom jag inte alls orkar laga mat nuförtiden så passar det perfekt att bli bjuden på mat!

Sen när jag tänker efter är jag så glad att jag har fått den här chansen. Det är tur att man har en chef som tror på en och jag kommer göra allt för att inte göra henne besviken!! Men sen vet jag inte om man kan kalla det befodran..?


Jag är fortfarande jätteglad!

( sjukt ful bild :p )

Kommentarer
Anonym säger:

Men när fan var det där :P

2009-01-21 | 20:42:52
Matilda svarar säger:

Det var när vi gick ut, bara du och jag, och du var less på Kristin :p

2009-01-21 | 23:00:34
Anonym säger:

HAR DU BLIVIT SÄLJARE NR 1? I så fall, fyfan vad kul och så jävla rätt och bra! Bra igen!



PUSS! /Linso

2009-01-22 | 08:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback