Kommer ihåg mig från förr

Just det! Glömde att berätta vad som hände på jobbet idag.. Det kom en en kund och jag kände att hon tittade ovanligt mycket på mig. Alltså, nästan hela tiden! Tillslut kommer hon och handlar av mig och när hennes kompis handlar säger hon

- Jag måste fråga.. Har du gått i gymnastik?
- Eh, ja! Men det var länge sedan.
- Du gick i Sundsvall va?
- Ja.. Men det var jättelänge sedan!
- Ja, jag känner igen dig för vi var på samma läger. Jag gick inte i Sundsvall men i Sollefteå.

Va?! Men alltså, förstå, det var skitlänge sedan som jag gick i gymnastik. Jag var kanske 7-8år då.. Kommer inte riktigt ihåg hur gammal jag var.. Sak samma, den här tjejen kommer ihåg mig! Sjukt!

Hon såg väll upp till mig bara för att jag var så jävla bra!! ( Jag var faktist riktigt duktig och vann ofta ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback