A little bit of that and that and that....

Idag kom den efterlängtade lönen. Vart en ny mascara direkt! Hade mina två gamla Lancome hypnose och Clinique high impact mascara som hade torkat.. Tyckte verkligen om dom, men orkade inte gå och leta dom så jag tog typ första bästa jag hittade. Så det fick bli en sån här. Sandra sa att den var bra, så det får jag hoppas. Jag med mina korta ögonfransar behöver verkligen något som förlänger och fyller ut fransarna. Någon annan som vet om den funkar bra? Sandra har ju redan superlånga ögonfransar, så det är klart allt funkar på henne :p Någon annan kanske har en annan uppfattning?



Sen fick det bli en ny hårspray också som luktar godis. MMmmM




Imorgon blir det stan med Sandra. Ska leta efter nya kläder. Eller iallafall något att ha på mig imorgon kväll. Sandra har ju fyllt år, så vi ska fira henne. Ska först på kina med Sandra, Sandra och Emelie. Sen ska vi hem till mig och supa ner Sandra sen ska vi ut på krogen ;) Hehehe! Det är iallafall mina planer, sen vet jag inte vad dom andra har för planer... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback