Dagen är planerad

Då var det tisdag. Idag ska jag besikta bilen. (Kl 14.48. Vilken konstig tid va?!) Tror och hoppas den kommer gå igenom. Det som jag säkert kommer få en tillsägelse på är att hela framrutan har en spricka och det är ca 10cm kvar innan jag har en spricka rakt över... Men den sprickan stör inte min sikt, så det borde inte vara några problem.

Efter det far jag och Sandra in till Ikea och shoppar inför hennes nya lägenhet. Alltid lika roligt! Jag ska däremot inte handla något till våran lägenhet, jag ska handla mat. Det måste vara typ världens tråkigaste utgift. Mat och bensin!


Idag har jag på mig mina nya jeans
+ att ni får se en liten liten bit av min mage.


Kommentarer
Emelie säger:

näe men sluta säg inte så :/ Hur fick hon reda på att hon hade det?

2009-01-27 | 22:14:24
Bloggadress: http://melief.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback