Sjukling

Jag har gått och blivit förskyld :( Kände när jag kom hem från Vemdalen att jag hade ont i halsen och i ena örat, men dagen efter vart det bättre och jag tänkte att det kanske inte skulle bli något. Men nu mår jag inte alls bra och börjar bli febrig också. Jag jobbar bara onsdag och torsdag den här vecka, så jag hoppas jag orkar det. Sen kan jag ligga och kurera mig hela helgen..

Jag som hade så mycket att göra idag. Skulle bland annat gå ner med min mobil som har blivit knepig, och jag har bara haft den i snart 4 månader. Har jag sagt hur mycket jag hatar tekniska saker?!?!!!! Men efter en promenad med Kelso imorse var jag helt slut och la mig senare i soffan och tittade på Polarexpressen. Så allt jag skulle göra idag får vänta.

Det enda vi ska göra idag är att åka till mormor och äta, sen ska jag lägga mig och sova för att göra mig redo för att jobba imorgon. Har inte tid att vara sjuk!

Kommentarer
Sandra säger:

Helt sjuk, jag, angelica och peter har också ont i halsen :/ Hoppas du orkar att jag kommer förbi en sväng ändå? :)

2009-01-06 | 20:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback