Promenad

Nu har febern slagit ut och jag är riktigt yr i bollen. Men jag och älsklingen ska snart ut på promenad med Kelso, behöver få lite frisk luft trots att jag är sjuk och bara vill ligga inne. Det har ju varit plusgrader hela dagen idag, men jag har dragit på mig tjockjacka, halsduk, mössa och vantar varje gång jag och Kelso har varit ute. Tänker inte bli mer sjuk! Jag ska bli frisk till måndag, jag tänker inte sjukanmäla mig från jobbet. ICKE!



Amanda färgade förresten mitt hår i Vemdalen.
Skitsnyggt vart det. Jag är helnöjd!

Kommentarer
Anonym säger:

finilint! tykkeh jak L i n Z o

2009-01-09 | 20:15:23
Sandra säger:

Tjusigt ;)

2009-01-10 | 16:58:55
Bloggadress: http://sandranorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback