Nya smycken



Här sitter jag åter igen, fortfarande på jättebra humör. Lyssnar på Kenye West, har helt och hållet fastnat för hans senaste skiva. Egentligen inte alls min musiksmak, så jag vettefasiken vad har hänt. Men men :) Jobbet idag gick bra. Nya varor hade kommit, men inte sånt som jag hade hoppats på, men jag köpte lite grejer ändå. Sånt som kan vara fint till sommaren. Sen om jag använder det när väl sommaren kommer är en annan sak. Farligt att jobba i en smyckes affär som är billig, blir lätt så att man handlar lite fööör mycket ;)

Kommentarer
bellalaaaaa säger:

du är galen. du köpte ju nyss nya smycken :O

2009-01-27 | 14:30:34
Bloggadress: http://barabelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback