Mitt år 2008

Januari

Det nya året firas med Sandra i Vemdalen


Februari

Andreas var i lumpen och jag var hemma alldeles själv


Mars


Det var dags för fest och det visade sig att jag och Sandra köpt likadan klänning fast olika färger ;)

April

Jag börjar jobba på SIX


Maj

1. Min/mammas gamla bil går sönder mitt i stan. Bromsarna slutar fungerar, jag får panik brar i handbromsen som inte heller funkar. Bilen stannar bara någon cm från bilen framför. Kör till fisktorget och där lämnar jag lillen.


2. Börjar grilla och njuter varje gång. Så gott!


3. Umgås och festar mycket med Sandra B


Juni

1. Jag köper mig en ny bil. Bara några dagar senare
har jag lyckats spräckt nästan hela framrutan.


2. Jag gör håret ljust och har fläta i luggen mest hela tiden.
Aldrig mer ljus iallafall, trivdes inte i det


3. Midsommar firas på flotten. Jag är chaufför = nyktert för mig!


4. Jag lever i mina vita tygskor, natt som dag


Juli

1. Kelso kommer hem till våran familj och sprider glädje


2. Går inte en enda dag på gatufesten..


3. ..För att jag jobbar skitmycket!


Augusti

1. Semester i Holm
 

2. Mitt försök till att göra egna slingor


3. Vi flyttar till stan!!

September



Jag fyller 20år! Blir bjuden på mat på båten Medvind
och hela båten sjunger för mig!


Oktober

Hade en tjusig period på jobbet...


November

1. Bästis fyller 20år!

 
2. Sandra har Maskeradfest och jag är grekiskgudinna!


December

1. Lillasyster fyller 19år!


2. Julen firades överallt


3. Vemdalen med Sandra, Angelica och Amanda

Kommentarer
Sandra säger:

Vilket toppen år du haft, fast -09 kommer bli ännu bättre för då kommer jag finnas med HELA året varje dag ;D hihi

2009-01-11 | 16:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback