Made by me

Jag börjar bli bättre i halsen. Wihoo! Däremot har jag nu blivit snorig, febrig och har huvudvärk. Hm, alltid ska det väll vara något. Men jag är nog hellre såhär än att jag har ont i halsen. Inatt var det hemskt, låg och grina för jag hade så ont. Hehe, har helt ärligt aldrig haft så ont i halsen förut. Var så svullen så det tog emot när jag andades tillochmed. Vaknad av att jag knappt kunde andas och sprang upp till toa, Andreas efter i full fart (Han satt vid datorn och hörde hur jag höll på att försöka andas :P) Väl på toa spottade och fräste jag och började grina ännu mera för att det gjorde så ont att hosta. Vart så förbannad av att det gjorde så ont så då började jag stampa och hosta ännu mera. Hjälpte inte speciellt mycket. Fick bara ännu mera ont. Så jag gick och la mig. -Lägg dig i framstupa sidoläge! Sa Andreas om och om till mig. Vet inte om det hjälpte, men jag somnade iallafall! :)

Idag är det som sagt bättre, tack och lov. Hoppas det går över i helgen!



Så, en liten "sjuk"-berättelse såhär på eftermiddagen. Varsågoda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback