Knight Rider

Har precis suttit och kikar på Knight Rider. Inte alls lika bra som när jag var liten och säkert inget jag kommer följa nu. Men jag var ju tvungen att titta på det nu bara för att jag var så förtjust i det när jag var liten. För jag var kär i KITT och Michael Knight när jag var yngre. När andra skrev killars namn i sina skrivböcker skrev jag KITT. När jag var yngre tittade jag alltid mycket på "killiga" program. Tittade alltid på turtles och tecknade spindelmannen och jag tyckte det var skitbra! Så KITT och Michael var ju också riktigt coola... Tyckte jag då.. ;)



Kommentarer
Emelie säger:

Mm googlade lite på det och mycket stämmer ju in :/ Men de står ingenting om någon feber. Vet du om hon brukar ha det oxå?

2009-01-29 | 12:22:30
Bloggadress: http://melief.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback