Im a gold digger



Idag hade jag på mig något som först inte alls kändes som mig. Det var Belindas tröja. En guldig glansig tröja. Guldig kändes först inte alls bra på mig och det är inte något jag vanligtvis använder. Men jag trivdes allt bättre i det och jag måste säga att det vart faktiskt jäkligt snyggt på mig ;) Tycker både jag och Andreas. Hehe, vart faktist förvånad över att han tyckte det när jag sa

- Titta på fin jag är idag
- JA!
- Va är du seriös?! (hörde på hans röst att han inte skämta)
- Ja, det var fint :)

Goknölen min!

Kommentarer
bellal säger:

hahaha du ser ut som mig :D

2009-01-24 | 00:48:17
Matilda svarar säger:

Tss, inte alls :P

2009-01-24 | 01:37:04
Bloggadress: http://matildalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback