De é feeeeeeest!

Hej hej hej!

Nu är jag hemma efter en helt sjuk vecka i Vemdalen. Har aldrig druckit och festat så mycket på så få dagar. Men jäklar vad roligt jag har haft. Och trots fylla har jag inte varit ett dugg bakis dagarna efter! Jag mådde alltid toppen, något trött bara. Det kanske var därför som det vart så mycket festande som det vart! Men jag har haft satans roligt! Tack Sandra, Angelica och Amanda för en supervecka. Det här gör vi om!

Nu låter det som jag är värsta festprissen och super gärnet jämt men så är inte fallet. Men nu när man var i det bästa sällskapet så var det väll bara att passa på att ha det svinroligt! Visst?!

Men nu är man tillbaka till verkligheten och det är dags för jobb redan imorgon. Så jag ska slänga mig i soffan, ladda upp krafterna och göra mig redo för det verkliga livet!!



Mer bilder kommer senare!
Hej!

Kommentarer
Evelina säger:

Hahahaha ;D Snygg bild

2009-01-07 | 17:27:02
Bloggadress: http://avalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback