Dagen efter...

Godmorgon Godmorgon Godmorgon!

Vilken kväll det vart igår. Jätteroligt! Trots att vädret var hemskt och håret vart förstört på en gång.. Haha. Har inte många bilder att visa heller. Knäppte kanske bara 5st och dom orkar jag ändå inte fixa in till datorn.

Idag har jag och Kelso tagit en lång promenad. Först när jag gick utanför dörren tänkte jag, nej fyfan vilket väder. Hade ju kommit hur mycket snö som helst. Men det var inte så kallt och inte så blåsigt, så det var jättemysigt att plumsa runt i snön. Kelso älskar mycket snö och hoppar runt som en liten tok. Mitt huvud behövde också lite frisk luft, så promenaden var jätteskön.

Däremot såg jag att jag måste gräva fram min bil.. Först har jag ett tjockt lager med snö på bilen, sen har dom ju skottat gatan satt det blir världens vall bredvid bilen. Helt jävla osmart! Så undra om jag ska ta och skotta idag eller imorgon innan jobbet? Lär ju ändå komma mer snö?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback