Crazy people

Hej,

Fy vad jag är trött. Helt slut. Folk är som galna bara för att det är rea. Visst, det mesta kostar 20 och 40kr, jättebra priser. Men för det behöver man ju inte slita, dra och stöka ner överallt. Jobbiga människor. Hoppas det blir lugnare imorgon när jag är själv. Jag måste ju hinna äta en matbit också!

Nu sitter jag och djuren och äter minimajs. Eller det är jag och Rolfi som äter, Kelso tog den lilla biten till soffan och leker med den. Slänger runt, drar och rullar sig i den... Knäppa djur vi har!

Ikväll blir en riktigt tidig kväll iallafall. Skulle kunna gå och lägga mig nu, men då vaknar jag inatt vid 3-4 tiden och är pigg, det skulle inte funka. Så jag får hålla mig vaken ett tag till..


Något bra på tv kanske?
National Treasure 2 - Hemligheternas bok
Serving Sara
Miss Secret Agent
Ingen känns speciellt lockande :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback