Vaknade och såg ut såhär

Idag har jag en ledig dag! Men det som är så konstigt är att Andreas inte är hemma! SÅ TOMT! Han är nämligen på sitt nya jobb - i Birsta! Så nu är vi båda två där ute. Haha. Hoppas det går bra för min älskling, men det vet jag. Han är bäst på allt!

Nu ska jag på en promenad med Kelso i snön. Idag snöar det igen. Jag blir så less! Jag som hade hoppats på sol så man kunde ta en lång lång lång promenad och bara njuta. Men nu blir det till att packa på sig massa kläder så man inte fryser. Fast det är ändå bara -8 grader. Så det är lugnt motför vad det har varit!

Just det. Andreas har dessutom min kontantkort idag. Ingen mening att ni ringer eller skickar sms om ni vill ha tag i mig fort. Jag kan ändå inte göra något åt saken.


Borstade ut lockarna i håret igår och ser nu ut såhär

Ojojoj, vet inte när jag kommer vänja mig med färgen. Saknar redan mitt förra hår
Men ska duscha efter promenaden och hoppas på att det ser bättre ut då!

Kommentarer
Evelina säger:

Men Matilda! Klart Du ska ha kvar hårfärgen! Du har haft brunt hår i alla år jag har känt dig förutom första året på BF för då hade Du slingor, så ett par dagar till kan du väl ha den här hårfärgen? Jag tycker att den är jätte ball :D

2009-02-18 | 13:26:28
Bloggadress: http://avalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback