Smyckes rensning!

Jag och min sambo är så otroligt sociala med varandra här hemma ibland. Idag är en sån dag! Han sitter vid datorn och jag sitter här vid andra datorn som är inkopplad till tvn. Ena riktiga datanördar är vad vi är! Men eftersom jag sitter vid tvn blir skärmen så otroligt stor (42") och bokstäverna så små. Måste verkligen koncentrera ögonen. Inte alls skönt för huvudet. Nåja, det är skönt att ligga i soffan iallafall!

Idag har jag haft en städdag. Eller har städat bland mina smycken och slängt massa som var trasigt eller bara luktade fruktansvärt illa.Varför får smycken sån illaluktande lukt när dom ligger tillsammans? Här är några örhängen som blev kvar. Var tvungen att kolla att örhängerna hade sin partner kvar. Var bara ett par som inte hade de. påfågelörhängerna. Men vet att min syster har den andra. Varför tog du bara en??


Kommentarer
bella säger:

den andren va ju skev. coolt och ha en ju.. fast iofs har jag aldrig använt den...

2009-02-09 | 17:03:38
Bloggadress: http://barabelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback