Me want ny lägenhet

Jag är så sugen på att flytta. Igen. Jag trivs i den här lägenheten och i det här området MEN lägenheten är ju så liten. Stör mig på småsaker som står framme och bara för att det är så litet har jag tappat all lust för att städa. Jag vet ju att det ändå blir lika skitigt igen på 5min. Så även fast jag älskar att ha städat, fint, ordning och reda runt omkring mig så skiter jag i det.

Jag som alltid städade i Söråker, och i den lägenheten trivdes jag inte ens i som jag gör här. Men den lägenheten var stor, bra mycket större än den här. Just att den här är så liten så förstör det allting. Vissa dagar får jag panik för att det står så mycket skitig disk på diskbänken så jag måste städa disken! Ställa den i ordning så det ser lite bättre ut. Istället hade jag kunnat tömt diskmaskinen och stoppat i det skitiga för att slippa ha något framme. Näe, men då är jag lat också, så det orkar jag inte. Lättare att bara städa disken.

Större lägenhet, tack! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback