Get high like planes

Jag är på sånt festhumör så jag blir tokig. Har poppat musik på hög volym hela dagen så grannarna måste vara less på mig. Men nu har älsklingen kommit hem från jobbet så jag drog på mig hörlurarna istället och poppar på. Appropå M.I.A - Paper Planes, Belinda skrattade åt mig när jag gjorde min snygga dans till den. Jag tyckte jag gjorde så rätt, men hon bara skrattade. Äh, jag fortsätter med min dans. Jag tycker den är suverän!


"Måste" hitta lite nya kläder till min nya hårfärg. Jag ska kanske ta och skapa lite kontraster. Har lagt undan ett par turkosa örhängen på jobbet. Skitcoolt vart det till mitt hår! Kanske ska pröva ett blått hårband till det? Fast blått kanske inte blir lika snyggt som det turkosa?!




Såg det här håbandet på asos. Vi ska kanske få in något liknande på jobbet.
Med fjädrar och hela köret. Hoppas vi får in dom och att dom är snygga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback