Fabulous!!

Dagen började med att vi alla hårmodeller kom till Spaze på Bergsgatan kl 9 på morgonen. Osylade helt och hållet. De gick igenom alla vad man skulle börja med och jag skulle göra en avfärgning på en gång. Satten mig i shampooneringen där avfärgningen började..


1. Tjuvkik på avfärgningen 2. Avfärgningens resultat (Jag ska aldrig bli blond!)


3. Dags för färgning -Orange! 4. De vräkte på massor med färg i hela håret


5. Färgningen är klar! 6-7. Sminket är på


8-9. Sen var det dags för att förbereda lockarna! 10. Tant Agda!






11-17. Några av de andra hårmodellerna



18.
Vi for upp til Södraberget där outfiten väntade på oss.
19.
Spänningen på topp!




20-25. Alla redo, fast vissa skulle klippas på scen! (bild24)



Såg så knepig ut, men tänkte att ni skulle få se min outfit iallafall.
Ros på magen dessutom ;)


Skithöga klackar fick jag! Höga och smala! Höga för att vara mig!
Björn sa -De här skorna ska du ha. Är de för stora får du stoppa papper i dem!
Så var det med det. (Fick stoppa papper i dem!) Glamoröst..

Kommentarer
Evelina säger:

Fan vilken frän hårfärg!!! Åh du som passar i allt också!! :)Nu blir jag också sugen att göra nåt åt mitt hår. Men visst du blev du väl nöjd med färgen? Den var riktigt ball!!

2009-02-17 | 21:57:32
Bloggadress: http://avalina.blogg.se/
Leia säger:

Ja, det måste man säga.

2009-02-18 | 00:12:57
Bloggadress: http://onlyforever.blogg.se/
Maya Gunnarsson säger:

Tack så mycket :)



gu va coolt och snyggt håret blev. älskar färgen :)

2009-02-18 | 12:06:15
Bloggadress: http://Mayagunnarsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback