Nu är jag less



Nu kan det väll ändå inte bara vara jag som är less på det här vädret?! Jag har varit less på snö sen första snöflingan nuddade backen i Sundsvall. Sen dess har det bara kommit mer, men nu är det löjligt med hur mycket snö som kommer. Det räcker med snö, vi behöver inte mera! Igår när jag for och hämtade Andreas kunde jag nästan inte köra på motorvägen för det var så mycket snö. Det som inte ens får vara mer än 1cm (något sånt) men jag kunde knappt köra på motorvägen för det var så mycket snö. Då är det liiiite mer än 1cm iallafall!




Sen har jag haft en skitdag idag. Eller okej, så dålig har den inte varit. Jag har bara varit riktigt trött och på dåligt humör. Antagligen för att jag har sovit lite inatt. Hade nog typ världens fulaste kläder på mig idag också. Det gjorde inte att allt kändes bättre heller. Tjocktröja som gled upp hela tiden och gjorde att jag såg gravid ut.. Och på jobbet var det kaos. Huuur mycket folk som helst. Bara för att är det är dåligt tänker alla "Aha! Vi far till Birsta så slipper vi vara ute!" Det värsta är att alla tänker så på en lördag och inte på en söndag. Kan säga det -Far på söndag istället! Det är mycket lugnare då!!!! Slipper ni all trafik också. Inte alls lika mycket på söndagar!





Det ända som har varit bra idag var att älsklingen kockade när jag kom hem.. Gjorde strips med korv. Jag som ä-ä-ääälskar strips!! Det gjorde sig bra i min mage och jag vart på lite bättre humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback