Matilda Who?



Har precis tittat på ett avsnitt med Samantha. Jag tycker det är en rolig serie. Tänk själv att vakna upp och inte minnas ett skit. I detta avsnitt handlade det om att inte minnas sex. Att typ vara oskuld igen. Haha, roligt. Vilka ideér dom har dom som gör film/serier. Jag skulle knappast klara av det!

Men nu ska jag ta och sätta mig i bilen och åka typ 5 mil. Ska ut till Tynderö och hämta min gospropp. Hatar att köra i det här vädret, men har inte mycket val. Men tänk om man kör av vägen och att man dessutom är själv. Skrämmande. Sitter man där uppochned i en mosad bil. Har blivit förlamad och kan inte ringa från mobilen eftersom, ja, kroppen är förlamad. Eh, ja, lite överdrivet kanske. Men ska ändå ringa Andreas och säga att jag ska fara nu, så han vet att om jag inte dyker upp om en timme har något hänt. Nu kör vi!

Kommentarer
AMANDA - Kläder och skoj. säger:

en bra serie =)

2009-02-07 | 14:57:31
Bloggadress: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback