Lyfta, bära, släpa, dra

Både igår och idag har jag hjälpt Sandra att flytta. Tycker det är roligt och flytta och se hur fint allting kommer att bli. Det är en mysig lägenhet Sandra har fått tag i, en med kakelugn. Eller det är väll inte kakel? Nåja, mysigt iallafall. Bästa när Sandra flyttar är att hon alltid rensar bland kläderna = Lycka för mig! Förra gången hon rensa fick jag också kläder, den här gången fick jag ett skärp, två par diesel jeans och ett par skitsnygga fornarnia jeans. Dumma är att alla har utsvängda ben (fult!) Men då får mammi hugga i och sy in dom till stuprör :) Det jobbiga med att flytta är att man märker hur otränad man är. Jag har träningsvärk i både armar och ben efter allt som ska packas, flyttas och bäras. Stort blåmärke har jag på benet och rivsår på händerna. Men det är väll sånt som hör till!

Imorgon är det en lååång dag på jobbet. 9.45-20.15. Tufft att stå i butik så länge, faktist.  Det bästa är att det kommer MASSOR med nya varor, så jag har lite att pilla med iallafall. Solglasögon kommer det dessutom! Hur sugen kommer man inte bli att köpa det tills våren kommer? Kommer säkert lägga undan ett helt lager till mig själv, trots att jag köpte kanske 5-6st solglasögon förra året. Vet bara vart jag har 2st av dom...

Så för att orka med morgondagen blir det nu sängen. Godnatt!

Kommentarer
Sandra säger:

Tack sååååå mkt för hjälpen, du är bäst! Me det vet du väl redan att jag tycker? ;D Nu är det bara att säga till när du vill ha hjälp för jag är skyldig dej typ 1000 saker nu ;P Så mkt du ställt upp på mej :D

2009-02-05 | 22:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback