Lämna in mobilen


 
Nu ska jag ta gå ner och lämna in min mobil. Undra om den går att fixa? Den har ganska konstiga fel.. Nåja, det återstår att se. Om det inte går vet jag inte vad jag vill ha för ny mobil. Jag har varit nöjd med den jag har nu, så jag har inte ens tittat på vilka mobiler som är nya nuförtiden.





Ja, då har jag varit och lämna mobilen. När jag hade berättat vad som var fel med den sa ja "Ja, det var väll bara det" Han sa då "Det var inte så bara det. Jag tycker det var ganska mycket fel!!" Oops, skulle kanske ha gått in med den tidigare, när första felet kom, inte när jag hade några på lager. Jaja, skönt att få den fixad. Förhoppningsvis fixad iallafall.

Däremot fick jag en ful och tråkig lånetelefon! Men den här stänger förhoppningsvis inte av sig själv, så då kommer jag iallafall till jobbet i tid!


Kommentarer
Evelina säger:

Heheh ne iofs det är sant. Du måste köpa en ny garderob! :D

2009-02-18 | 17:07:55
Bloggadress: http://avalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback