Jag ska vara hårmodell imorgon!


Woho, det är så overkligt! Konstigt känns det. Jag ska vara hårmodell imorgon! Hur sjukt är inte det? Jag som är så rädd om mitt hår och blir lätt missnöjd. Jag ska låta någon göra om mitt hår helt och hållet. Inte en vanlig färg heller. Killen kom fram till mig och frågade om jag kunde tänka mig ljusare. -Ja, det beror på hur ljust sa jag. Han visade mig denna bild (ovan) och ja sa. -JA! Det kör vi på!

Haha, jag är knäpp jag. Jag har aldrig tänkt på att färga den hårfärgen. Osäker på om jag ens kommer passa i den. Men vafasiken. Man får väll bara en sånhär chans, så det är bara att ta den. Dessutom behövde jag klippas och färgas. Mitt hår är riktigt slitet!

Ska bli kul att få bli omhändertagen hela dagen. Få håret fixat, bli sminkad och "lära sig gå". Haha, underbart. Jag kommer vara sjukt nervös hela natten så jag inte kommer kunna sova.

kl 9 imorgon ska jag börja bli fixad, 19.30 är visningen på södrabeget och jag ska dessutom gå i högklackat. Jösses, högklackat!! Ska låna massa skor av Sandra, jag äger inga högklackade skor.

Fy, det är en nervös längtan. Längtar jättemycket, känns pirrigt men samtidigt är jag orolig på att det kommer bli skitfult. Jag menar, jag jobbar ändå i butik och måste visa mig på jobbet redan på tisdag. Hoppas det blir bra!!!





De här är frisyrer som andra ska klippa sig till.
Iallafall de översta.

Kommentarer
Anonym säger:

Åhh va spännande :D Du komemr säker bli skita fin du får lägga upp bilder imorgon :D Lycka till Puss och Kram

2009-02-15 | 22:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback