Hat är ett starkt ord, men jag fan hatar er!

Fy vad jag tycker det är hemsk om det här nya som kom upp i Kalla Fakta. Om dunet. Satt och titade lite på Kvällöppet med Ekdal, eller vad det heter. Där pratade dom om det. Jag tittade själv inte på Kalla Fakta när programmet visade, klarar inte av det. Den lilla snutten dom visade på Kvällsöppet räckte gott och väl.  Sa till Andreas om och om igen hur hemskt jag tyckte att det var och började grina. Anderas blir "arg" på mig för att jag tittar på det trots att jag blir så ledsen så han sitter här vid datorn och säger "Byt kanal. Byt kanal då, annars kommer jag och stänger av tv:n!!!" Men den lilla filmsnutten hann visas klart och flera tårar hade runnit nerför mina kinder. Förstår inte hur man kan göra något sånt mot en levande varelse. Det är sjukt. Sjuka människor! Jag hatar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback