Disconnect me

Jag tror att Marie Seneholts låt från melodifestivalen kommer vara en plåga snart! Gissar på att Rix FM kommer spela sönder den. Nej, just det...!! Rix FM spelas inte i Sundsvall längre....... Här har ni Maries låt från melodifestivalen iallafall.



Jag tyckte dessutom att klänningen var läcker.
Har aldrig tyckt om fransar, men den här var faktist fin!




Sen blir jag avis hur fint den här klänningen sitter på Marie. Jag prövade en liknande från Gina Tricot, och det såg ut som en trasa på mig. Tycker klänningen är så fin, speciellt på henne. Bild lånad från Aftonbladet.se

Kommentarer
Jennyh säger:

den där klänningen från gina tricot har jag =) så fin! var bor du som det snöar sådär mkt?

2009-02-09 | 01:22:56
Bloggadress: http://jeennyh.blogg.se/
Jonas säger:

Jo, det låter hinner man nog tröttna på =)

2009-02-09 | 06:05:48
Bloggadress: http://jonalius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback