Det här var skitroligt!

Ja, ni kan nog aldrig tänka er hur jag såg ut ikväll. Lockig, orangehårig med hönsnät på huvudet. Första Sandra sa när jag kom förbi henne var -OH GUD! Hehe, men det är ganska häftigt. Tar nog ett tag för mig att vänja mig vid hårfärgen, men jag tycker det är coolt. Jag är ju dessutom bland de första som har säsongens färger ;) Hahaha! Men jag får se hur länge jag vill ha färgen. Kanske vaknar imorgon och tycker allt är ett stort misstag. Men dagen har varit en upplevelse i sig. Skitroligt och jag gör gärna om det!

Bilder får ni se imorgon. Orkar inte lägga in nu. Börjar 7 imorgon, så jag ska sova snart så jag är pigg när inventeringen startar!


Kommentarer
Leia säger:

Det blev nog fint =)

2009-02-17 | 00:35:20
Bloggadress: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback