Dagens frisyr



Idag tänkte jag köra på uppsatt. Stod och greja på, fixa och dona. Sen när jag var klar såg det inte alls bra ut. Så jag tog bort allting. Egentligen hänger det nog på att jag inte trivs i uppsatt, men nu ser jag istället ut som vanligt. Suck. Jag måste verkligen skaffa mig en frisyr! Det är så tråkigt med platt spikrakt hår. Ser ut som en slickad katt. Att håret dessutom är nytvättat gör inte det hela bättre. Då kan jag inte göra ett skit med det, det bara faller ner tillbaka till sitt ursprung, dvs, platt och rakt. Så, vad ska man ta och skaffa sig för frisyr?

Kommentarer
Mattias, KAKHUSET säger:

Härligt med toffs =) Jag älskar att också ha håret uppsatt (ja jag är kille)

Hälsningar ifrån KAKHUSET

2009-02-11 | 18:50:23
Bloggadress: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback