Dagens frisyr

Idag vart det ingen bra start på dagen. Anna ringde och väckte mig! Åh, panik jag fick. Jag hatar att försova mig, för det första. För det andra vart jag svinförbannad på min mobil som hade stängt av sig under natten. Skulle gå och lämna in den efter jobbet, men var så trött så jag somnade i soffan och sov ca 3timmar.. Så jag får gå in med mobilen imorgon istället. Fick slänga upp håret i en knut för jag hann ju inte tvätta det innan jag for. Så jag har fortfarande lockigt hår. Dock är det inte fint när det är utsläppt. Det är lockar längst ner så jag ser ut som en clown. Men ni får se bilder från visningen senare. Orkar inte lägga upp alla nu.


Nu saknas bara brännan, sen är jag redo för sommaren!

Kommentarer
` iѕαвeℓℓα мαℓмвσяg säger:

Ja visst är hon! :)

2009-02-17 | 18:40:19
Bloggadress: http://Http://szerafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback