14 minusgrader

Heej!

Idag känns som en bra dag. Förutom att jag har en bula i pannan. Inte mycket att göra åt. Funderade först på att dra på mig en mössa, men tror inte Anna skulle gilla om jag stod på jobbet med mössa. Skulle inte se bra ut. Jag kan inte heller lägga luggen på sné, för jag har ingen lugg... Så jag har som vanligt. Håret uppsatt i en hårnål på sidan, så ALLA kan se min bula.

Idag är det stängning igen. Igår var nog den värsta stängningen på länge. Det var mer folk än vanligt, så det var de inte fel på. Det var jag som var sååå trött och höll på att somna när jag satt där på stolen. Men som vanligt klarade jag av kvällen. Nemas Problemas.

Nu ska jag fixa det sista, sen ska jag ut i kylan. -14grader är det idag. HUA!


Belindas konstverk som hon hade gjort igår..
Ganska likt va?! Hahah


Kommentarer
Evelina säger:

Hahahahaha :D

2009-02-12 | 17:48:13
Bloggadress: http://avalina.blogg.se/
bella säger:

fiiiiiiiin juuuh

2009-02-12 | 20:30:48
Bloggadress: http://barabelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback