Mitt i natta




Idag hade vi Sammie på besök. Han kom halv 7 imorse och hoppade direkt upp i sängen på min plats. Så jag fick snällt lägga mig ute på kanten hans tassar. Han vägrade flytta på sig. Tjurstövel! Efter en lång sovmorgon tog vi en lång promenad i det härliga vädret. Äntligen säger jag bara och det blir bara bättre och bättre!



Jag längtar till helgen.
Eller först till fredag för då blir det stan med Sandra (äntligen passar våra scheman) + att jag och Andreas förhoppningsvis har fått roliga besked då!!! Lördag blir det Birsta City husfest på Våningen och på Söndag ska jag ligga bakis ute i solen och tycka synd om mig själv! Hihi. Kan inte annat än längta! :) (kanske inte till baksmällan på söndag, men det är sånt som hör till! ;))


Nu ska jag ta mig en dusch. Vet att jag egentligen inte "får" men jag bara måste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback