Alltid ska det vara något

Ojojoj vilken värk jag har i armarna! Jag bytte nämligen däck på min bil igår, duktig som jag är. Slet på bra länge, eftersom det är så jäkla mycket rost efter vintern. Men tillslut hade jag fått bort och bytt alla däck. Borstat bort rost och smörjt på "pasta". Skitduktigt, I KNOW!


Jag tyckte däremot att det var konstigt att mina bakdäck kunde snurras FAST att jag hade handbromsen i. Så när jag ska fara därifrån... Jamen tro på fan att handbromsen är trasig. Toppen. Jag blir så less. Alltid ska det vara något på biljävel!


Ska fara tillbaka till mamma senare idag (lämnade bilen där) och tvätta bilen och sen får jag väll lägga mig under bilen och låssas vara mekaniker. Kan jag byta däck kan jag väll laga handbromsen också!?!

Kommentarer
Evelina säger:

Lufta bromsarna bara! Men då måste Du bort med däcken igen :( Har knappt haft handbroms på min bil men fick hjälp med att lufta bromsarna på min bil igår och nu jäklar kan man handrabba... Hahaha:D:D

2009-04-27 | 16:32:53
Bloggadress: http://avalina.blogg.se/
Sandra säger:

Men gumman min, vad stolt jag blir över dej :D Du är en så jäkla händig tjej alltså ;D

2009-04-27 | 23:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback