Min födelsedag

Igår bjöd Sandra, Sandra och Belinda mig på Medvind.Båten, nivet?! Jättemysigt! Det var vi och massa gubbar på övre däck. När Sandra, Sandra och Belinda ställde sig upp för att sjunga för mig började ALLA sjunga med. Lät jättefränt :P Synd bara att jag skämdes nå fruktansvärt för dom hade tvingat på mig en ful hatt/mössa. Hehe. När ni kom till hamnen igen gick vi hem till mig och drack lite sen vidare ut. Vart Bk först. Helt jävla värdelöst! Så vi gick på Olearys istället och dansade i bastun dom har som dansgolv. Var världens svettgris efter den dansen. Hua. Men roligt var det! Tack tjejer för en mysig födelsedag!

     
1. Jag i hatten. 2. Sandra Norin och Sandra 3. Sandra

     
4. Sandra Norin 5. Sandra 6. Syster Belinda

   ' 
7. Jag och bästis-Sandra :D 8. Söt syster! 9. Älskling och jag

   
10. Jag jag jag 11. Sandraaa 12. S&M

Kommentarer
Sandra säger:

Jag ska skicka bilderna från min kamera någon dag, finns en as fin bild på dej och mej när vi dansar och skrattar. Vi ser verkligen jätte lycklig ut :D Nästan så jag vill rama in den ;) Hihi

2008-09-28 | 01:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback