Kommande vecka

Jag är fortfarande irriterad på att jag får bära runt en stor klump till mobiltelefon. Får knappt plats i fickan. Det här är väll sååå jävla typiskt. När man hoppas på att ekonomin ska bli bättre tills nästa lön så ska självklart något gå sönder, måste köpa nytt, så har man en lika kämpig månad igen!

Hoppas att jag får mycket pengar på min födelsedag! Jag längtar. Det är inte många dagar kvar nu! Tror nog att denna vecka kommer gå fort eftersom man har mycket att se framemot :)

Måndag: Jobb
Tisdag: Jobb
Onsdag: Ledig + Valpkurs
Torsdag: Jobb och Lön
Fredag: Min födelsedag, ledig och lön igen. Sandra kommer dessutom med en överaskning på kvällen. Nyfiken!
Lördag: Jobb och släkten kommer på besök på kvällskvisten
Söndag: Jobb

Näe, nu var det längesedan jag läste bloggar. Ska nog ta och göra det och se om något nytt har hänt i era liv :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback